Alla inlägg under september 2011

Av ellinore hjortborg persson - 29 september 2011 15:49

  

 

har inte skrivit nu på ett tag nu.. har varit i turkiet och har inte rikigt hunnit så långt men jag kan skriva lite nu ist :)

jag har iaf varit i Izmir (turkiet) och det  har ju varit värme där också fast inte så farligt runt 36-38 typ,

vi har bott på ett hotel där som heter Aqua Fantasy :)

med såndär bufé grejj kommer nu inte ihåg vad man kallar det,nyckeln till rummet var ett kort vi kunde  använda som kredit kort oxå.

vi har nog föralldel solat & badat för dett mesta och varit på SPA och det var riktigt kul!

jag isabella & sixten blev skrubbade & tvättade vi låg på ett tjockt glas bänk jag låg på ena sidan o syrran på 2:a sidan av bänken o sixten 3:e sidan, vi låg alla på en kort röd duk och kände hos som en grädd bakelse :)

och fick massage tur att jag fick den kvinnliga än den där turken XD

vi var härom dan på aqua fantasy bad oxå :)


Den vita rutchkanan på första bilden är en av världens längsta ruchtkanor den är över 200 m lång :)

Av ellinore hjortborg persson - 14 september 2011 17:26

för ett tag sen kom jag hem från skolan med väskan full av läxor..voivoi.

Hm.. fast de lär nog jag fixa på 1-2 timmar. :)

Onsdagar brukar alltid vara dem mest stressigasete dagarna, man hinner bara packa upp väskan och sedan käka lite o strax efter det blir det en snabb titt på läxorna & byta om till träningen :)

Men hursomhelst så är det bara 3 dagar var innan man beger sig mot utlandet med syrran,pappa & Annette och Sixten! :D .. det är iaf rätt chill.. ostressigt.. :)



Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards