Alla inlägg under april 2013

Av ellinore hjortborg persson - 24 april 2013 13:37

Lirade lite fotboll med mina sköna polare Casper & pb och deras polare Philip & Rickard :D

Av ellinore hjortborg persson - 21 april 2013 00:13

Sovit en timma inatt.. Så jag har knappt gjort något från kl 11 till 18:00 än sovit har "övernattat på tomtebo" med Emelie och vi vakade till 6 och sen slockna vi i en timma typ.
Och sen åkte vi hem, jag åkte hem och duschade och la mig för och sova en stund, vart skit trött och somnade direkt i hur många timmar som helst fast det kändes som 5min när pappa kom och väckte mig och sa att vi skulle äta xD

Av ellinore hjortborg persson - 16 april 2013 17:22

Hallåja! :3

nationella provet avklarat! ....Första delen ja.. Och imorn andra delen. Så kort tid och så många frågor att fundera över not enough with time :/ 

Men iallafall senare idag så blir det träning alltså halv 8, men tillsdess blir det och små plugga lite och lyssna musik antar jag. 

 

Ovido - Quiz & Flashcards