Alla inlägg under februari 2013

Av ellinore hjortborg persson - 25 februari 2013 19:27

Då var man hemma i Sthlm efter begravningen i Kiruna..

Var där ifrån torsdags-måndag och har just hunnit packa up kläder och grejjer och slängde mig själv i sängen ett tag för att chilla och lyssna på spotify efter att ha varit i farten med bella och tryckt i sig en liten middags-lunch och köpte glass (bara hon) jag ville inte ha, vart helt proppmätt efter maten som vik käkade på  sala thai i centralen och jag tog nudlar som vanligt^^

och sen blev det en resa hem med både tunnelbana och buss och bil vi vart lite lata och orkade inte ta och byta buss i Hemmesta.

Och nu blir det chill resten av kvällen! byee! <3


 

Av ellinore hjortborg persson - 23 februari 2013 15:30

 


Efterrätten var en riktig höjdare! Paj med bär och florsocker på och hemma gjord grädde med lite kakao överstrött på grädden <3


Av ellinore hjortborg persson - 23 februari 2013 11:44

Sitter nu i bilen påväg hem efter att ha varit i kapellet i pojkkijärvi och sjungit och lyssnat på tal och minnen ifrån släktingar och en annan äldre dam och sen begravt min kära Gammel mormor och och fällt några tårar en hel del och sörjt..
Vi ses snart fast medans får man ta och leva vidare och gå vidare <3

Av ellinore hjortborg persson - 22 februari 2013 10:17

Vaknade för ett tag sen och klev upp för att fixa mig, snart är det dags att bege sig till begravningen i svart och sorg :'(
Just nu så sitter jag i bilen med Carina och Mariana och vi är påväg till klematoriet (stavning?) till min mammas mors mor <3

Av ellinore hjortborg persson - 13 februari 2013 16:16

Onsdag.. måste vara den dag med flest lektioner på men tur att man inte behöver jäkta till någon träning idag :) 

för istället bakar man kladdkaka med Charlotte hemma at @charlotte's place.

Vi bakar kladdkaka till alla hjärtans dag som är imorgon bitti och mysa med klassen lär nog bli riktigt kul! 

alla skulle baka något men det fick inte vara bär i det eftersom en i klassen var allergisk emot det så blev inte blåbärspajen av som vi skulle ha gjort då :p 

just nu så sitter vi och väntar på att kladdkakan ska bli färdig i ugnen, lär nog ta en liten stund men snart så :) 

   



Ovido - Quiz & Flashcards