Alla inlägg under juli 2012

Av ellinore hjortborg persson - 12 juli 2012 17:53

  ja mårro!
idag har jag vart in i stan och shoppat, 31 grader och sol är rätt najsigt väder :)

resan dit var lite speciell oxåm, en kille som satt 2 platser ifrån mig började gapa och fnäsa åt vakterna på tunnelbanan och skrek "neger jävel  1 och 2!?  är ju fuck min pengar jag tjäna, era tjuvar sno mina pengar! " lite läskigt fick nästan lust och byta plats.. haha

påtal om det så har jag shoppat 2 t-shirtar och två par jeans + 2 shorts från gina & en randig tröja från h&m + bh:ar :)

och lite lunch på stan oxå :)

Senare har jag sctekt på balkongen i shorts och linne och ett glas loka smultron och persika.

och suttit framför min data och chillat :)

och på lördag blir de grönalund! :D längtar... <3


 


+ ett par till shorts som jag har på mig nu (svarta) :)

Ovido - Quiz & Flashcards