Alla inlägg under augusti 2012

Av ellinore hjortborg persson - 16 augusti 2012 22:00

Egentligen så började lägret igår, men då hade hann jag inte riktigt skriva nästan alls :)
Jag var så nervös inför lägret oxå, men det var inte så läskigt som jag trodde det skulle va och komma dit och inte känna någon av dem alls.
Och dem i gruppen RIKTIGT duktiga och trevliga! Hela gruppen kör dubbelvolt och många varvs skruvar och nästan en hel sakou (stavning) rätt många tjejjor oxå i åldern 13-18 fast mer än hälften är 98:or :b
Grymt duktiga! :)

Av ellinore hjortborg persson - 14 augusti 2012 13:32

Vi har varit på bio på heron city på snow white and the huntsman :)
Och den var ganska bra bara lite besviket slut men den hade varit deffenitivt mycket bättre om man fick veta mer, hehe
Fast innan vi ens började kollade på filmen var vi och och käka, det fanns säkert minst 12 ställen och välja på bl.a Thai, grekiskt,pizza hut, indiskt, mexikanskt, McDonalds osv :-)
Men vi tog thai käk iaf, och sen började vita oss upp till bion och kolla på filmen propp mätta :)
Heron city nedre planen

Ps bilden med en svart prick på var bara för och dölja ansiktet, för flumhet :)

Av ellinore hjortborg persson - 2 augusti 2012 13:29

idag klev jag upp 9 och fixat mig inför dagen, soligt och härligt väder oxå! :)

tänkte först dra och bada, men sen blev det inte av bara, och jag längtar sååå mycket.. till lägret! ser verkligen framemot det, 15:augusti först, känns som att det är 200år kvar..

sitter nu och skriver lite grann med lite bakgrunds musik från min rums granne gabba,gabba,gabba :)

men iaf så har jag haft några nattkompisar i rummet en mormor fluga och en fluga, fick värsta chocken när jag vaknade med mormor flugan framför mig på väggen.. fast den fick lite stryk.

passade på och ta lite bilder medans jag provade en tröjja som jag köpte igår från stan :)

     

  hehe.. lite flum bilder i den nya tröjjan :)

Ovido - Quiz & Flashcards