Alla inlägg under maj 2013

Av ellinore hjortborg persson - 16 maj 2013 16:07

Har inte bloggat på ett tag nu, jag vet.. kommer nog inte bli så ofta som jag har brukat när jag inte har min telefon, men den kommer snart tillbax bara en liten återställning så!

Nu på sistone har det varit mest plugg och nationella prov.. Egentligen skulle jag ha ett prov idag, men jag är sjuk så jag kommer inte till skolan än kanske imorn beroende på hur jag mår osv...

Men inte för så länge sen idag så har jag har jag testat att laga amerikanska pannkakor och en äppel paj oxå :) 

och det blev e tt bra resultat måste jag säga ändå! XD

Nu tänkte jag lyssnna lite musik och ligga i sängen och chilla typ tror jag nog för det är inget direkt sol väder idag tror jag nog inte :) Här kommer lite bilder från det jag bakade/gjorde idag! <3





  




Jag vet att jag inte har bloggat på ett tag.. det hände en olycka med min telefon det var jag som var så klumpig och glömde bort koden och låste den i en 1 timma och sen en till timma.. och sen har jag helt glömt bort eftersom jag böt några gånger, för att jag ville variera lite med lösenordet.. så nu har jag ingen telefon, och jag och pappa försöker fixa den genom och ringa affären där vi köpte ifrån för den c.a 2 år sen.. känns lite trist :(.. men det lär nog ordnas.. hoppas jag.


Ovido - Quiz & Flashcards