Alla inlägg under juni 2012

Av ellinore hjortborg persson - 24 juni 2012 19:59

både igår och idag har jag varit med josefin och övernattade hos henne en natt :) 

vi har haft det riktigt roligt tycker jag iaf, vi kollade film "the innkeepers" fast jag var för det mesta bakom kudden och  blundade xD 

och sen grillat korv på gården, och det var gott :) 

sen har vi bara somnat där rakt av efter filmen och grillningen.. 

morgonen därpå så kollade vi film och lekte med hundarna tindra och den lilla chivauvan.. (stavning?) :) 

the exorcist, gammal klassiker.. 

sen tagit lite kort ute i värmen, solen gassade över hela gården :p 




Av ellinore hjortborg persson - 9 juni 2012 23:45

idag har jag provat massa klänningar som jag knappt har lagt mäske till att jag har äns.. 

hade en vit med spets och en svart klänning ner till fötterna som släpade i golvet :) 

jag tog bara bilder på den vita spetstyvärr :(  väldigt många bilder faktist..

med lite rött läppstift, och svarta klackar sittandes i gräset i solvädret

och sen sovit bort hela dagen vaknade kl 2 först och åt tårta till frukost^^

 

Ps: det kommer mer bilder snart har inte hittat dem än! :) 

Av ellinore hjortborg persson - 4 juni 2012 16:00

det här blir ett kort inlägg för idag..

Nu har jag varit och hälsat på uppe hos moster och fredrik i några dagar och det har varit jätte roligt och få träffa dem igen :)

och jag har haft riktigt skojj med mina kusiner oxå framförallt, idag har jag hoppat studsmatta med min kära kusin Alva och gjort massa volter hit & dit och spelat bännboll.

Sen har jag åkt motor cykel runt omkring med fredrik för första gången och det var superkul! det var inte så läskigt som jag trodde egentligen..

och nu senare blir det att kolla bb finalen och kolla american horror story ikväll och sen godnatt! :)

 





Ovido - Quiz & Flashcards