Alla inlägg under november 2012

Av ellinore hjortborg persson - 21 november 2012 10:51

"Alla" är typ klädda i 70-tals kläder..hippies..peace platåskor..osv:)
Fast själv så hittade jag ingenting att ha på mig men de duger väl antar jag.
Vi slutar fett tidigt oxå vilket som fett bra! Efter allt kul med julle krysset och film/Bildslingan :)
Just nu sitter jag Emma,Elina,ammis,Josefina & Charlotte och väntar utanför teatern som vi snart ska se nämligen "mamma mia" yeey! :D

Av ellinore hjortborg persson - 20 november 2012 10:49

           

Av ellinore hjortborg persson - 17 november 2012 10:19

 

flum bild :) 

Av ellinore hjortborg persson - 15 november 2012 15:05

Första gången jag gör en inbakad fläta :)

Av ellinore hjortborg persson - 14 november 2012 16:05

Trodde det stog anal först, vi skulle göra en uppgift på datorerna och använda arial texten på datorn och då skrev NO läraren lite slarvigt :)

Ovido - Quiz & Flashcards