Direktlänk till inlägg 4 juni 2012

fett kul motorcykel tur! :)

Av ellinore hjortborg persson - 4 juni 2012 16:00

det här blir ett kort inlägg för idag..

Nu har jag varit och hälsat på uppe hos moster och fredrik i några dagar och det har varit jätte roligt och få träffa dem igen :)

och jag har haft riktigt skojj med mina kusiner oxå framförallt, idag har jag hoppat studsmatta med min kära kusin Alva och gjort massa volter hit & dit och spelat bännboll.

Sen har jag åkt motor cykel runt omkring med fredrik för första gången och det var superkul! det var inte så läskigt som jag trodde egentligen..

och nu senare blir det att kolla bb finalen och kolla american horror story ikväll och sen godnatt! :)

 





 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av ellinore hjortborg persson - 30 oktober 2013 15:15


          Om man fortfarande ser ut såhära efter har varit sjukis tills halloween festen så kanske man ändå inte behöver några färg linser till halloween outfiten xD ...

Av ellinore hjortborg persson - 27 oktober 2013 22:49

                                 

Av ellinore hjortborg persson - 9 augusti 2013 13:25

Imorn bär det iväg till Italien, och jag kan knappt vänta ser verkligen fram emot det! Och nu ska jag fortsätta packa.. (Kanske inte ser så mycket ut med de mesta ligger färdigt på sängen) :) Och sen när pappa kommer hem ifrån jobbet ska vi åka och ...

I tisdags var min första bal och den var helt okej! Jag trodde ju det var så att man skulle bjuda ut någon och gå på balen med delvis var det så, men jag trodde det var tryckare och vals,bugg & fox trott (stavning?) och att någon utnämns Till bale...

Ovido - Quiz & Flashcards