Alla inlägg den 30 maj 2012

Av ellinore hjortborg persson - 30 maj 2012 18:15

Nu sitter jag och kollar kläder på nätet som jag vill ha och lyssnar musik as usually :)

och funderar på när jag ska sortera mina kläder för alla får inte plats nåmer i garderoben.. måste rensa bort lite kläder som jag inte använder så mycket mer och städa rummet lite grann så blir det iaf ordning och reda :)

Och nu har jag letat i 3 månader efter en tröjja jag länge har velat ha, har fortfarande inte hittat den än antar att den är slutsåld säkert.

satte just på lite sommar musik så man får ännu mer känsla av sommar men det får mig bara mer och tänka på stugan på sommarn, doften av blommor och de milda vindarna som smeker  ansiktet, lugnet,bada, ängar, cykla, hoppa studsmatta,musik,riktig värme och sol, så man minns stugan..drömplatsen.. har inte varit där sen 2009 sist åh jag längtar så tills det blir och fara dit igen! 

men nu blir det att kolla kläder på nätet.. :)




kläder jag vill ha och kanske ska köpa :)  

     btw ska kanske inte köpa allihopa men iaf några av dem xD

Ovido - Quiz & Flashcards