Alla inlägg den 19 september 2012

Av ellinore hjortborg persson - 19 september 2012 10:32

Denna morgon började inte så särskilt bra, med det att jag missade bussen som gick tjugo över 7 & anledningen till det var att jag var som "fastklistrad" i sängen och kunde inte resa mig upp (av tröttheten) men tillslut efter väckar klockan ringde för andra gången. 

då klev jag upp och tog en snabb dusch och började fixa mig osv.. :) 

Sedan så var det bara och kuta till bussen, som precis åkte, så då blev det 20 extra minutrar.

så den dagen startade inte bra :)

men nu är man som tur i skolan exakt 8:a till NO provet, och det gick nog rätt hyfsat bra, fast jag bara skrev en & halv sida medans dem flesta skrev 4 sidor, hehe.. Fast det är iaf skönt och ha det överstökat nu så.

Nu så har vi Hk (hemkunskap) och praktiskt oxå, och det är rätt najs. vi håller på och bakar olivbröd, fast det lät först inte så gott, för oliver är inte så jätte goda precis men vi bakade utan dem filurerna :)

och just nu så sitter vi och väntat på brödet ska jäsas. 




Ovido - Quiz & Flashcards