Direktlänk till inlägg 11 februari 2013

tillbax igen!

Av ellinore hjortborg persson - 11 februari 2013 17:15

  

  


Sorryyy, vet att jag inte har bloggat nu på ett tag angående vissa grejjer.. men nu är jag tillbaks igen och ska blogga! tjaa.. fyllde år för ca 2-3 veckor sen nämligen 16! :) 

Ps, tror det där kortet säger en hel del på första bilden, hehe men iaf då är man 16 och det känns inte inte alls som har förändrats alls från 15år. 

gjorde en tårta tillsammans med lillebror sist jag var där alltså under julen (bild på tårtan kommer snart!) 

eftersom jag inte hinner träffa min mamma då jag egentligen skulle fylla år och så, men andra sidan gjorde jag en till tårta hos pappa med vit & mjölk choklad dekorerat (bild oxå snart) dock blev jag ganska nöjd! fast jag skulle egentligen ha gjort en pannkaks tårta fast det blev aldrig av.. 

anledningen varför jag inte laddar upp bilderna på tårtorna är för att alla bilderna är på telefonen och vet ej hur man för över ifrån mobilen till MacBooken.

Just nu så tänkte jag ta och plugga lite till So:n och grejjer och sen blir det väl så småningom middag när pappa kommer hem från jobbet osv. 

Och sen packa till idrotten imorn, idrott,idrott,idrott! yeeey handbollsmatch! :) får de hur det går sen, kommer bli kul och ser fram emot det rätt mycket faktist :) men nu måste jag återgå till läxor och grejjor kram! :) 


 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av ellinore hjortborg persson - 30 oktober 2013 15:15


          Om man fortfarande ser ut såhära efter har varit sjukis tills halloween festen så kanske man ändå inte behöver några färg linser till halloween outfiten xD ...

Av ellinore hjortborg persson - 27 oktober 2013 22:49

                                 

Av ellinore hjortborg persson - 9 augusti 2013 13:25

Imorn bär det iväg till Italien, och jag kan knappt vänta ser verkligen fram emot det! Och nu ska jag fortsätta packa.. (Kanske inte ser så mycket ut med de mesta ligger färdigt på sängen) :) Och sen när pappa kommer hem ifrån jobbet ska vi åka och ...

I tisdags var min första bal och den var helt okej! Jag trodde ju det var så att man skulle bjuda ut någon och gå på balen med delvis var det så, men jag trodde det var tryckare och vals,bugg & fox trott (stavning?) och att någon utnämns Till bale...

Ovido - Quiz & Flashcards