Alla inlägg den 12 oktober 2012

Av ellinore hjortborg persson - 12 oktober 2012 19:15

Då sitter man hemma hos Robin & Sara och äter super god lasagne i deras tv rum. Och robins söta lillebrorsa Emil visade sin fyrhjulning på gården och åkte omkring, tror jag aldrig har sett en 3 åring på en fyrhjulning förut xD
Sen så hoppade vi studsmatta jag och Sara en liten stund innan vi skulle äta lasagne :) och nu snart blir det förmodligen att chilla framför tv:en med spotify musik och äta paj,hehe :)

Av ellinore hjortborg persson - 12 oktober 2012 15:30

har haft studiedag idag :)

lärarna ska rätta prov osv. fast det äre rätt chill för då har man ju sovmorgon fast inte riktigt, vaknade vid 9, hehe jag gick ut till köket i pyjamas tröjja och trosor och då stog en 25 årig kille i köket som sopade eftersom dem fortfarande bygger upp huset nu, och jag blev förvånad & rädd och sprang och klädde på mig, jag undrade vad han tänkte då haha xD embarrassing moment.

nu ligger jag i sängen och lyssnar musik och drömmer bort mig, senare idag ska jag umgås med robin och chilla lite men nu ska jag börja fíxa mig, see ya! <3

 


Ovido - Quiz & Flashcards