Alla inlägg den 18 oktober 2012

Av ellinore hjortborg persson - 18 oktober 2012 10:02

utvecklingssamtal... jippi.. idag ska jag ha utvecklingssamtal och de lär ju inte gå så bra, med tanke på failandet i historia (SO) man får nog bita ihop, och hoppas på det bästa :)

och direkt efter det så har jag träning i ösby, kl 7 men man är iaf ledig idag whitch is good! 

men det är ju som ett tag kvar tills det är dags kl tio över 4 så man får nog ta och hitta på något nu då, kanske softa och slå på en film eller skypa :) 

nja, förresten så har jag fått en medalj på skoljoggen förra tisdagen, trodde aldrig riktigt det men, tydligen vart jag först av alla tjejjer i 9:an som vart 1 mil, rätt okej ändå :) hade glömt och berätta det till er, på tiden 50:32 minuter xD

den snabbaste killen på hela skolan sprang på 36 min från 9:an, tycker det vart fett bra! :) fast alla andra hade riktigt  grymt bra tid oxå hehe.. :)


       

fummigt värre haha ;) 


Ovido - Quiz & Flashcards